Datuen Babeserako Klausula IAT zerbitzua emateko

Datuen Babeserako Klausula ITV zerbitzua emateko

Datuen babesari buruzko informazioa
Europar Batasuneko 2016/679 Datuen Babeserako Erregelamendu Orokorraren (DBEO) 13. artikuluan eta abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoan, Datu Pertsonalak Babesteari buruzkoan eta eskubide digitalen bermeari buruzkoan xedatutakoa betez, honako hau jakinarazten dizugu:

Tratamenduaren arduradunak:
Zure datu pertsonalak TÜV Rheinland Taldeko entitateek tratatuko dituzte, ibilgailuen ikuskapen teknikoa egiteko zerbitzua (hemendik aurrera "ITV") ematen dutenek eta dagokion faktura igortzen dutenek:

  • TÜV Rheinland Ibérica, S.A. (IFZ A-78999612, Avda. de Burgos 114, Madril), Madrilen, Murtzian eta Gaztela-Mantxan emandako zerbitzuen kasuan.
  • TÜV Rheinland Navarra, S.A. (IFZ A-31236128, Polígono Industrial Mercairuña, Soto de Aizoain s/n, Iruñea, Nafarroa), Nafarroako lurralde foralean.
  • TÜV Rheinland Certio, S.L.U. (IFZ B-65081820, C/ Pau Vila, 22, 3. solairua, Sant Cugat del Vallès, Bartzelona), Katalunian eta Balear Uharteetan.

Tratamenduaren helburuak eta oinarri juridikoak:

  • Zure aurretiko hitzorduaren eskaera eta ITV zerbitzua kudeatzea (DBEO 6.1.b art.: kontratuaren exekuzioa).
  • Online ordainketa kudeatzea eta gauzatzea txartel bidez, horrek identifikazio-datuak eta transakzioaren datuak finantza-erakunde edo ordainketa-pasabideekin partekatzea dakarrela (DBEO 6.1.b art.). Ez da inolaz ere TÜV Rheinland-ek txartelaren datu osoak gordetzen.
  • Zerbitzutik eratorritako legezko, zerga- eta kontabilitate-betebeharrak betetzea (DBEO 6.1.c art.).
  • Ikuskapenaren oroigarriak bidaltzea bide elektronikoz eta antzeko kontratatutako produktu eta zerbitzuen komunikazio komertzialak egitea, interes legitimoaren oinarriarekin (DBEO 6.1.f art. eta LSSI 21.2 art.). Nahi izanez gero, edozein unetan aurka egin diezaiokezu dpr@es.tuv.com helbidera idatziz.
  • TÜV Rheinland Taldearen barruan kudeaketa eta helburu administratiboetarako datu-lagapenak egitea, interes legitimoaren oinarriarekin.

Datuen hartzaileak:

  • Trafiko eta industriaren arloan eskumenak dituzten erakunde publikoak, ENAC, Segurtasun Indarrak eta Gorputzak, Epaitegiak eta Auzitegiak, betebehar legalak betetzeko.
  • Online ordainketak kudeatzeko finantza-erakundeak eta/edo ordainketa-pasabideak.
  • Helburu administratiboetarako barne kudeaketak egiteko TÜV Rheinland Taldeko enpresak.

Gordetze-epeak:
Datuak zerbitzua emateko beharrezkoa den denboran zehar gordeko dira, eta, ondoren, aplikagarriak diren legezko epeetan zehar (adibidez, 6 urte merkataritza eta zerga arloan).

Datuen segurtasuna:
Tratamenduak segurtasun-neurri tekniko eta antolakuntzako egokiekin egiten dira, bereziki online ordainketa-prozesuetan, zifratzea erabiliz eta segurtasun-estandar nazioartekoekin bat (PCI-DSS).

Interesdunen eskubideak:
Zure sarbide, zuzenketa, ezabatze, aurka egite, mugatze eta eramangarritasun eskubideak egikaritu ahal izango dituzu, zure identitatea egiaztatuz, arduradunaren helbide sozialera gutun bat bidaliz edo posta elektronikoz dpr@es.tuv.com helbidera, Datuen Babeserako Ordezkariari (DBO) zuzenduta.

Kontrol-agintaritzaren aurrean erreklamatzea:
Zure eskubideak errespetatu ez direla uste baduzu, Espainiako Datuen Babeserako Agentziaren aurrean aurkeztu ahal izango duzu erreklamazioa (www.aepd.es).

Informazio gehigarria:
Zerbitzua emateko aplikagarriak diren baldintzen inguruko xehetasun gehiago nahi izanez gero, kontsultatu gure Erosketa Baldintza Orokorrak.