Matrícules que han de passar la seva primera ITV el 2026

07 - 01 - 2026

Escrit per Jasmina Vilaespasa

Responsable de Comunicació i Màrqueting d'ITV a TÜV Rheinland

Els turismes i motocicletes que van ser matriculats l’any 2022 han de passar la seva primera ITV el 2026, ja que aquest tipus de vehicles han de passar la primera inspecció al cap de 4 anys. Això comprèn les matrícules que van des de la LMC fins a la matrícula LVV.

A continuació, ordenarem les matrícules ITV mes a mes:

Gener: de LVV a LWD
Febrer: de LWD a LWR
Març: de LWR a LXD
Abril: de LXD a LXS
Maig: de LXS a LYJ
Juny: de LYJ a LYZ
Juliol: de LYZ a LZP
Agost: de LZP a LZZ
Setembre: de LZZ a MBN
Octubre: de MBN a MCB
Novembre: de MCB a MCR
Desembre: de MCR a MDF

Per garantir el millor servei, et recomanam que demanis cita prèvia per a la ITV.

Jasmina Vilaespasa

Responsable de Comunicació i Màrqueting d'ITV a TÜV Rheinland
Llicenciada en periodisme i especialitzada en l'àmbit del marketing online des de fa més de 12 anys. Actualment, responsable de Comunicació i Màrketing d'ITV a TÜV Rheinland.

Què has de portar obligatòriament al cotxe?

30 - 03 - 2022 Quan es condueix un cotxe, has de saber que hi ha una sèrie de documentació i equipament que és obligatori portar, mentre que altres article que anteriorment van ser també obligatoris ara no ho són, encara que sí recomanables.

Què no et cobreix l'assegurança?

10 - 02 - 2022 Sabies que les assegurances a tot risc no ho cobreixen tot? Sigui quina sigui la teva assegurança de cotxe, aquestes circumstàncies no estaran cobertes.

Com obtenir el distintiu ambiental

18 - 02 - 2021

És possible obtenir l'etiqueta mediambiental en alguns casos, encara que per data de matriculació no correspongui.