Matrícules que han de passar la seva primera ITV el 2026

07 - 01 - 2026

Escrit per Jasmina Vilaespasa

Responsable de Comunicació i Màrqueting d'ITV a TÜV Rheinland

Els turismes i motocicletes que van ser matriculats l’any 2022 han de passar la seva primera ITV el 2026, ja que aquest tipus de vehicles han de passar la primera inspecció al cap de 4 anys. Això comprèn les matrícules que van des de la LMC fins a la matrícula LVV.

A continuació, ordenarem les matrícules ITV mes a mes:

Gener: de LVV a LWD
Febrer: de LWD a LWR
Març: de LWR a LXD
Abril: de LXD a LXS
Maig: de LXS a LYJ
Juny: de LYJ a LYZ
Juliol: de LYZ a LZP
Agost: de LZP a LZZ
Setembre: de LZZ a MBN
Octubre: de MBN a MCB
Novembre: de MCB a MCR
Desembre: de MCR a MDF

Per garantir el millor servei, et recomanam que demanis cita prèvia per a la ITV.

Jasmina Vilaespasa

Responsable de Comunicació i Màrqueting d'ITV a TÜV Rheinland
Llicenciada en periodisme i especialitzada en l'àmbit del marketing online des de fa més de 12 anys. Actualment, responsable de Comunicació i Màrketing d'ITV a TÜV Rheinland.

Tub d'escapament

11 - 04 - 2022 És fàcil identificar el tub d'escapament a la part posterior del vehicle. El que pocs saben és que és el final d'un sistema format per diversos components, com el silenciador o el catalitzador, la funció del qual és minimitzar el so de les explosions del motor, així que com que els gasos de la combustió surtin a l'exterior.

Espanya avança cap a una inspecció més rigorosa de tacògrafs i limitadors de velocitat

26 - 03 - 2026 L’entrada en vigor del Manual de Procediment d’Inspecció de les Estacions ITV versió 7.9, aplicable des de l’1 de gener de 2026, marca un pas decisiu en l’evolució del sistema d’inspecció tècnica a Espanya.

“Mi DGT”, l'app de la Direcció General de Trànsit

11 - 02 - 2021

“Mi DGT” és l'app que la Direcció General de Trànsit ha creat amb la intenció de ser un recurs útil per a tots els conductors, especialment per als més despistats.