Matrícules que han de passar la seva primera ITV el 2026

07 - 01 - 2026

Els turismes i motocicletes que van ser matriculats l’any 2022 han de passar la seva primera ITV el 2026, ja que aquest tipus de vehicles han de passar la primera inspecció al cap de 4 anys. Això comprèn les matrícules que van des de la LMC fins a la matrícula LVV.

A continuació, ordenarem les matrícules ITV mes a mes:

Gener: de LVV a LWD
Febrer: de LWD a LWR
Març: de LWR a LXD
Abril: de LXD a LXS
Maig: de LXS a LYJ
Juny: de LYJ a LYZ
Juliol: de LYZ a LZP
Agost: de LZP a LZZ
Setembre: de LZZ a MBN
Octubre: de MBN a MCB
Novembre: de MCB a MCR
Desembre: de MCR a MDF

Per garantir el millor servei, et recomanam que demanis cita prèvia per a la ITV.

La ITV d'un vehicle extracomunitari

27 - 04 - 2021 Estàs pensant d’adquirir un vehicle d'un país que no forma part de la Unió Europeu i portar-lo a Espanya? Si és així, has de saber que la llei espanyola obliga a matricular el vehicle sempre, perquè pugui circular.

Com rentar bé el cotxe

25 - 10 - 2022 Netejar el cotxe de tant en tant també és una tasca que ajuda al manteniment i cura del teu vehicle. Com més temps passin sobre la pintura els excrements d'ocells, les restes d'insectes, les resines dels arbres, la pols del camí o qualsevol altre tipus de brutícia agressiva, més es perjudicarà la carrosseria.

Com fer front a les retencions

28 - 03 - 2022 Si cada dia agafes el cotxe per anar de casa a la feina i de la feina a casa, és probable que et trobis amb retencions a la carretera. I, a vegades, les retencions són més llargues i duradores perquè s'ha produït algun accident de trànsit.