Matrícules que han de passar la seva primera ITV el 2026

07 - 01 - 2026

Escrit per Jasmina Vilaespasa

Responsable de Comunicació i Màrqueting d'ITV a TÜV Rheinland

Els turismes i motocicletes que van ser matriculats l’any 2022 han de passar la seva primera ITV el 2026, ja que aquest tipus de vehicles han de passar la primera inspecció al cap de 4 anys. Això comprèn les matrícules que van des de la LMC fins a la matrícula LVV.

A continuació, ordenarem les matrícules ITV mes a mes:

Gener: de LVV a LWD
Febrer: de LWD a LWR
Març: de LWR a LXD
Abril: de LXD a LXS
Maig: de LXS a LYJ
Juny: de LYJ a LYZ
Juliol: de LYZ a LZP
Agost: de LZP a LZZ
Setembre: de LZZ a MBN
Octubre: de MBN a MCB
Novembre: de MCB a MCR
Desembre: de MCR a MDF

Per garantir el millor servei, et recomanam que demanis cita prèvia per a la ITV.

Jasmina Vilaespasa

Responsable de Comunicació i Màrqueting d'ITV a TÜV Rheinland
Llicenciada en periodisme i especialitzada en l'àmbit del marketing online des de fa més de 12 anys. Actualment, responsable de Comunicació i Màrketing d'ITV a TÜV Rheinland.

Mantingues el teu vehicle en bon estat

27 - 02 - 2026

El manteniment del vehicle és fonamental per garantir la seguretat viària, el correcte funcionament mecànic i l’estalvi econòmic. Cuida el teu cotxe, fins i tot abans d'haver de passar la ITV

Retencions, com actuar?

13 - 04 - 2022

Segur que en alguna ocasió t'has trobat amb alguna retenció, fins i tot pot ser que t'hagi sorprès de forma inesperada.

Per què és important passar la ITV

04 - 02 - 2022

Passar la ITV és un mecanisme que garanteix la seguretat viària i ajuda a preservar el medi ambient.