Matrícules que han de passar la seva primera ITV el 2026

07 - 01 - 2026

Escrit per Jasmina Vilaespasa

Responsable de Comunicació i Màrqueting d'ITV a TÜV Rheinland

Els turismes i motocicletes que van ser matriculats l’any 2022 han de passar la seva primera ITV el 2026, ja que aquest tipus de vehicles han de passar la primera inspecció al cap de 4 anys. Això comprèn les matrícules que van des de la LMC fins a la matrícula LVV.

A continuació, ordenarem les matrícules ITV mes a mes:

Gener: de LVV a LWD
Febrer: de LWD a LWR
Març: de LWR a LXD
Abril: de LXD a LXS
Maig: de LXS a LYJ
Juny: de LYJ a LYZ
Juliol: de LYZ a LZP
Agost: de LZP a LZZ
Setembre: de LZZ a MBN
Octubre: de MBN a MCB
Novembre: de MCB a MCR
Desembre: de MCR a MDF

Per garantir el millor servei, et recomanam que demanis cita prèvia per a la ITV.

Jasmina Vilaespasa

Responsable de Comunicació i Màrqueting d'ITV a TÜV Rheinland
Llicenciada en periodisme i especialitzada en l'àmbit del marketing online des de fa més de 12 anys. Actualment, responsable de Comunicació i Màrketing d'ITV a TÜV Rheinland.

El tacògraf

15 - 12 - 2022
Probablement et sonarà la paraula tacògraf, que fa referència a un aparell que porten els camions per controlar els quilòmetres i parades que realitzen al llarg de les seves rutes. 

Consells per passar menys pel taller

20 - 09 - 2022

Hauries d'evitar determinats costums a l'hora de conduir que poden ser perjudicials per al cotxe. Altrament, hauràs de passar pel taller i segur que el mecànic no tindrà bones notícies per a tu.

Els progressos en el restabliment del servei d'ITV a Menorca: contactats tots els clients que van demanar cita durant la vaga

05 - 02 - 2024 Lamentem les molèsties ocasionades durant els dos mesos de vaga a les ITV de Maó i Ciutadella. Des del restabliment del servei, hem treballat en un pla de recuperació per tornar a la normalitat. Actualment, ja hem contactat amb tots els clients que van demanar cita durant la vaga.