Les ITV de Certio ja són blau TÜV Rheinland

09 - 02 - 2023

Escrit per Jasmina Vilaespasa

Responsable de Comunicació i Màrqueting d'ITV a TÜV Rheinland
A l'octubre de 2019, la nostra companyia TÜV Rheinland va comprar l'empresa catalana dedidaca a la Inspecció Tècnica de Vehicles, Certio. A TÜV Rheinland, que ja disposàvem d'estacions ITV a Madrid, Múrcia, Castella – La Manxa i Navarra, ampliàvem territori adquirint 10 estacionis ITV a Catalunya i 2 a Menorca.

En 2022, les estacions de Catalunya de la xarxa de Certio, van perdre el seu color verd per vertir-se del blau corporatiu de TÜV Rheinland i a poc a poc les reminiscències de la companyia catalana s'han anat esvaint per a donar pas als detalls de la nostra companyia alemanya.

L'últim canvi, i significatiu, ha estat el fet que la web www.certio.com s'ha apagat i, així, a nivell en línia totes les estacions han quedat integrades en la web d'ITV de TÜV Rheinland: www.itv-tuvrheinlad.es.

Jasmina Vilaespasa

Responsable de Comunicació i Màrqueting d'ITV a TÜV Rheinland
Llicenciada en periodisme i especialitzada en l'àmbit del marketing online des de fa més de 12 anys. Actualment, responsable de Comunicació i Màrketing d'ITV a TÜV Rheinland.

ITV de vehicles agrícoles

02 - 04 - 2024 Quan pensem en la ITV, solem pensar en la inspecció dels cotxes particulars, però inspeccionem molts altres tipus de vehicles, com ara els vehicles agrícoles, per garantir que també són segurs. Són vehicles de treball sovint amb un ús intensiu en condicions exigents, ja que solen operar en terrenys irregulars i això pot provocar el desgast accelerat de certs components.

La importància del parabrisa

22 - 04 - 2021

Per què és tan important el parabrisa? Com influeix en la seguretat?

Els defectes que pots evitar abans de passar la ITV

23 - 09 - 2021

Quins defectes pots detectar tu mateix abans de passar la ITV?